sesja30

                                                                                                                         Z A R Z Ą D Z E N I E  Nr 179/13

WÓJTA GMINY SUWAŁKI

z dnia  22 kwietnia 2013 r.

w sprawie przygotowania projektów Uchwał Rady Gminy.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128 i Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974 i Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111 i Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420 i Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 40, poz. 230 i Nr 106, poz. 675 oraz z 2011 r. Nr 21, poz. 113, Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 217, poz. 1281, Nr 149, poz. 887 i Nr 217, poz. 1281, z 2012 r. poz. 567) zarządza się,  co następuje:

§ 1. Ustala się treść projektów uchwał, które wniesione będą pod obrady XXX Sesji Rady Gminy  Suwałki:

  1. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Suwałki za 2012 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Suwałki za 2012 rok;
  2. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Suwałki absolutorium  z tytułu wykonania budżetu Gminy Suwałki za 2012 rok;
  3. w sprawie zmian w budżecie Gminy Suwałki  na  2013 rok;
  4. w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych i gimnazjów oraz granic ich obwodów, dla których organem prowadzącym jest Gmina Suwałki;
  5. w sprawie przyjęcia do realizacji projektu pt.„Akademia Sukcesu” dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.2 „ Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów  z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”, numer konkursu: „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych”;
  6. w sprawie ustalenia regulaminu przyznawania uczniom stypendium Wójta Gminy Suwałki za szczególne osiągnięcia w nauce;
  7. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Suwałki;
  8. zmieniająca uchwałę Nr XXVI/215/12 Rady Gminy Suwałki z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu  i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów;
  9. zmieniająca uchwałę Nr XXVI/216/12 Rady Gminy Suwałki z dnia 21 grudnia 2012 roku w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty  i ustalenia stawki opłaty za pojemnik;
  10. w sprawie określenia wzoru  deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości;
  11. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały Nr XXX/254/05 Rady Gminy Suwałki w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu złoża kruszywa naturalnego „KRZYWE I” położonego we wsi Krzywe w Gminie Suwałki;
  12. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały Nr XII/109/07 Rady Gminy Suwałki w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Krzywe w Gminie Suwałki;
  13. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze przetargu nieograniczonego nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Korobiec;
  14. w sprawie nabycia gruntów w obrębie ewidencyjnym Nowa Wieś;
  15. zmieniająca uchwałę Nr XXIX/252/13 Rady Gminy Suwałki z dnia 25 marca 2013 roku w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata lub na czas nieoznaczony.
  16. w sprawie przekazania środków finansowych Powiatowi Suwalskiemu na realizację zadań z zakresu interwencji kryzysowej i przeciwdziałania przemocy w rodzinie;

stanowiące załączniki od nr 1- 16 niniejszego zarządzenia.

§ 2. Upoważnia się:

  1. Skarbnika Gminy do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt  1,2 i 3 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
  2. Kierownika GZEAS do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt  4, 5 i 6  wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
  3. Kierownika Ref. ds. IG do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt  7, 8, 9, 10, 13, 14 i 15  wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
  4. Kierownika Ref. ds. PP do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt  11 i 12 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
  5. Kierownika GOPS do przedstawienia w czasie obrad sesji projektu uchwały wymienionej w § 1 pkt  16 wraz z uzasadnieniem potrzeby jej podjęcia

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się osobom wymienionym w § 2.

      § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt

Tadeusz Chołko

 

Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Suwałki za 2012 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Suwałki za 2012 rok
Projekt uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Suwałki absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Suwałki za 2012 rok
Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Suwałki na 2013 rok
Projekt uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych i gimnazjów oraz granic ich obwodów, dla których organem prowadzącym jest Gmina Suwałki
Projekt uchwały w sprawie ustalenia regulaminu przyznawania uczniom stypendium Wójta Gminy Suwałki za szczególne osiągnięcia w nauce
Projekt uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Suwałki
Projekt uchwały w sprawie nabycia gruntów w obrębie ewidencyjnym Nowa Wieś
 

 

Metryka strony

Udostępniający: UG Suwałki

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Ignatowicz

Wprowadzający: Robert Ignatowicz

Data wprowadzenia: 2013-06-26

Data modyfikacji: 2013-06-26

Opublikował: Robert Ignatowicz

Data publikacji: 2013-06-26