sesja30
Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 179/13
WÓJTA GMINY SUWAŁKI
z dnia 22 kwietnia 2013 r.
w sprawie przygotowania projektów Uchwał Rady Gminy.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128 i Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974 i Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111 i Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420 i Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 40, poz. 230 i Nr 106, poz. 675 oraz z 2011 r. Nr 21, poz. 113, Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 217, poz. 1281, Nr 149, poz. 887 i Nr 217, poz. 1281, z 2012 r. poz. 567) zarządza się, co następuje:
§ 1. Ustala się treść projektów uchwał, które wniesione będą pod obrady XXX Sesji Rady Gminy Suwałki:
- w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Suwałki za 2012 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Suwałki za 2012 rok;
- w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Suwałki absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Suwałki za 2012 rok;
- w sprawie zmian w budżecie Gminy Suwałki na 2013 rok;
- w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych i gimnazjów oraz granic ich obwodów, dla których organem prowadzącym jest Gmina Suwałki;
- w sprawie przyjęcia do realizacji projektu pt.„Akademia Sukcesu” dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.2 „ Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”, numer konkursu: „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych”;
- w sprawie ustalenia regulaminu przyznawania uczniom stypendium Wójta Gminy Suwałki za szczególne osiągnięcia w nauce;
- w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Suwałki;
- zmieniająca uchwałę Nr XXVI/215/12 Rady Gminy Suwałki z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów;
- zmieniająca uchwałę Nr XXVI/216/12 Rady Gminy Suwałki z dnia 21 grudnia 2012 roku w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik;
- w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości;
- w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały Nr XXX/254/05 Rady Gminy Suwałki w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu złoża kruszywa naturalnego „KRZYWE I” położonego we wsi Krzywe w Gminie Suwałki;
- w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały Nr XII/109/07 Rady Gminy Suwałki w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Krzywe w Gminie Suwałki;
- w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze przetargu nieograniczonego nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Korobiec;
- w sprawie nabycia gruntów w obrębie ewidencyjnym Nowa Wieś;
- zmieniająca uchwałę Nr XXIX/252/13 Rady Gminy Suwałki z dnia 25 marca 2013 roku w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata lub na czas nieoznaczony.
- w sprawie przekazania środków finansowych Powiatowi Suwalskiemu na realizację zadań z zakresu interwencji kryzysowej i przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
stanowiące załączniki od nr 1- 16 niniejszego zarządzenia.
§ 2. Upoważnia się:
- Skarbnika Gminy do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 1,2 i 3 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
- Kierownika GZEAS do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 4, 5 i 6 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
- Kierownika Ref. ds. IG do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 7, 8, 9, 10, 13, 14 i 15 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
- Kierownika Ref. ds. PP do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 11 i 12 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
- Kierownika GOPS do przedstawienia w czasie obrad sesji projektu uchwały wymienionej w § 1 pkt 16 wraz z uzasadnieniem potrzeby jej podjęcia
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się osobom wymienionym w § 2.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt
Tadeusz Chołko
Metryka strony