sesja38
Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 234/13
WÓJTA GMINY SUWAŁKI
z dnia 11 grudnia 2013 r.
w sprawie przygotowania projektów Uchwał Rady Gminy.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2013 r. poz. 594, poz. 645, poz. 1318) zarządza się, co następuje:
§ 1. Ustala się treść projektów uchwał, które wniesione będą pod obrady XXXVIII Sesji Rady Gminy Suwałki:
- w sprawie zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Suwałki na lata 2013-2025;
- w sprawie zmian w budżecie Gminy Suwałki na 2013 rok;
- w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suwałki na lata 2014-2025;
- w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Suwałki na rok 2014;
- w sprawie przyjęcia do realizacji projektu pt. „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 9.1.„ Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej”, numer konkursu: „Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym”;
- w sprawie nabycia gruntów w obrębie ewidencyjnym Turówka Stara;
- w sprawie nabycia gruntów w obrębie ewidencyjnym Turówka Stara;
- w sprawie wyrażenia zgody na ponowne wynajęcie lokali w drodze bezprzetargowej;
- w sprawie wyrażenia zgody na współfinansowanie przedsięwzięcia polegającego na zwiększeniu parametrów technicznych drogi serwisowej, łączącej drogę wojewódzką Nr 653 z drogą wojewódzką Nr 652.
stanowiące załączniki od nr 1- 9 niniejszego zarządzenia.
§ 2. Upoważnia się:
1) Skarbnika Gminy do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 1, 2, 3 i 4 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
2) Kierownika GZEAS do przedstawienia w czasie obrad sesji projektu uchwały wymienionej w § 1 pkt 5 wraz z uzasadnieniem potrzeby jej podjęcia.
3) Kierownika Ref. ds. IG do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 6,7 i 8 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
4) Sekretarza Gminy do przedstawienia w czasie obrad sesji projektu uchwały wymienionej w § 1 pkt. 9 wraz z uzasadnieniem potrzeby jej podjęcia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się osobom wymienionym w § 2.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt
Tadeusz Chołko
Metryka strony