sesja3

Z A R Z Ą D Z E N I E  NR 5/10
WÓJTA GMINY SUWAŁKI
z dnia 10 grudnia   2010 r.

w sprawie przygotowania projektów Uchwał Rady Gminy.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, 2009 r. Nr 52, poz. 420 i Nr 157, poz. 1241 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 142, Nr 28, poz. 146, Nr 40, poz. 230 i Nr 106, poz. 675) zarządza się,   co następuje:
§ 1. Ustala się treść projektów uchwał, które wniesione będą pod obrady III Sesji Rady Gminy   Suwałki:
1.   w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok;
2.   w sprawie zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Krzywe na lata 2011-2018;
3.   w  sprawie  przyjęcia  Gminnego  Programu  Profilaktyki  i Rozwiązywania  Problemów Alkoholowych;
4.   w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii;
5.   w  sprawie ustalenia planu dofinansowania form  doskonalenia zawodowego nauczycieli na 2011 r.;
6.   w sprawie nabycia gruntów w obrębie ewidencyjnym Krzywe;
7.   w sprawie   nabycia gruntów w obrębie ewidencyjnym Krzywe;
8.   w sprawie nabycia gruntów w obrębie ewidencyjnym Leszczewek;
9.   w  sprawie  nieodpłatnego  nabycia  nieruchomości  w  obrębie  ewidencyjnym  Dubowo Drugie;
 
10. w sprawie  wyrażenia  zgody na ponowne wynajęcie lokali  położonych w budynku Urzędu Gminy w Suwałkach przy ulicy Kościuszki 71;
11. w sprawie zarządzenia wyborów sołtysów i rad sołeckich;
12. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suwałki na lata 2011-2015;;
13. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Suwałki na rok 2011
stanowiące załączniki od nr 1- 13 niniejszego zarządzenia.
§ 2. Upoważnia się:
1)   Skarbnika Gminy do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w §1 pkt. 1, 12 i 13 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
2)   Kierownika Ref. ds. PSG  do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt. 2, 3 i 4 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
3)   Kierownika GZEAS  do przedstawienia  w  czasie obrad  sesji  projektu  uchwały wymienionej w § 1 pkt 5 wraz z uzasadnieniem potrzeby jej podjęcia.
4)   Kierownika Ref. ds. IG do  przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 6, 7, 8, 9 i 10 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
5)   Sekretarza Gminy do  przedstawienia w czasie obrad sesji projektu uchwały wymienionej w § 1 pkt. 11 wraz z uzasadnieniem potrzeby jej podjęcia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się osobom wymienionym w § 2.
§ 4. Zarzadzenie wchodzi w zycie z dniem podjęcia.
 

      Wójt

Tadeusz Chołko

Metryka strony

Udostępniający: UG Suwałki

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Ignatowicz

Wprowadzający: Robert Ignatowicz

Data wprowadzenia: 2012-03-13

Data modyfikacji: 2012-03-15

Opublikował: Robert Ignatowicz

Data publikacji: 2012-03-13