sesja5
ZARZĄDZENIE NR 21/11WÓJTA GMINY SUWAŁKIz dnia 21 marca 2011 r.w sprawie przygotowania projektów Uchwał Rady Gminy.Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, 2009 r. Nr 52, poz. 420 i Nr 157, poz. 1241 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 142, Nr 28, poz. 146, Nr 40, poz. 230 i Nr 106, poz. 675) zarządza się, co następuje:
§ 1. Ustala się treść projektów uchwał, które wniesione będą pod obrady V Sesji Rady Gminy Suwałki:
1) w sprawie zmian w budżecie gminy na 2011 rok;2) w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Suwałki na lata 2011-2015;3) w sprawie zmiany uchwały Nr XX/210/08 z dnia 22 grudnia 2008 r. w sprawie określenia zasad i trybu przyznawania oraz wysokości nagród i wyróżnień za osiągnięcia sportowe oraz zasad i trybu ich przyznawania w Gminie Suwałki;
4) w sprawie wyrażenia woli przystąpienia przez Gminę Suwałki do projektu pod nazwą:„Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu Gmin z Powiatów Suwalskiego, Augustowskiego i Sejneńskiego” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8: Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – e-Inclusion;5) w sprawie wyrażenia woli przystąpienia przez Gminę Suwałki do projektu pod nazwą: „Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 – 2013;
6) w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Płociczno-Tartak w Gminie Suwałki – zatwierdzonego uchwałą Nr VIII/66/07 Rady Gminy Suwałki z dnia 17 sierpnia 2007 r.;
7) w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Płociczno-Tartak w Gminie Suwałki;
8) w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w Gminie Suwałki i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie Gminy Suwałki;
9) w sprawie nadania imienia Gimnazjum w Starym Folwarku wchodzącemu w skład Zespołu Szkół w Starym Folwarku oraz zmiany nazwy tego Gimnazjum;
10) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym Płociczno-Tartak;
11) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym Płociczno-Tartak;
12) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym Płociczno-Tartak;
13) w sprawie nabycia gruntów w obrębie ewidencyjnym Leszczewek;14) w sprawie przyjęcia gminnego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie na terenie Gminy Suwałki w latach 2011-2016;15) w sprawie w sprawie realizacji zadań z zakresu interwencji kryzysowej i przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz przekazania środków finansowych Powiatowi Suwalskiemu na ten cel;16) w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.stanowiące załączniki od nr 1- 16 niniejszego zarządzenia.§ 2. Upoważnia się:1) Skarbnika Gminy do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 1 i 2 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
2) Kierownika Ref. ds. PSG do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 3, 5 i 15 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
3) Sekretarza Gminy do przedstawienia w czasie obrad sesji projektu uchwały wymienionych w § 1 pkt 4 i 16 wraz z uzasadnieniem potrzeby jej podjęcia.
4) Kierownika Ref. ds. PP do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 6, 7 i 8 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
5) Kierownika GZEAS do przedstawienia w czasie obrad sesji projektu uchwały wymienionych w § 1 pkt 9 wraz z uzasadnieniem potrzeby jej podjęcia.
6) Kierownika Ref. ds. IG do przedstawienia w czasie obrad sesji projektów uchwał wymienionych w § 1 pkt 10, 11, 12, 13 i 15 wraz z uzasadnieniem potrzeby ich podjęcia.
7) Kierownika GOPS do przedstawienia w czasie obrad sesji projektu uchwały wymienionych w § 1 pkt 14 wraz z uzasadnieniem potrzeby jej podjęcia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się osobom wymienionym w § 2.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt
Tadeusz Chołko
Metryka strony