Archiwa, rejestry, ewidencje
Rejestry, ewidencje, archiwa
ZASADY UDOSTĘPNIANIA DANYCH Z REJESTRÓW PUBLICZNYCH
Podmiotom publicznym oraz niepublicznym wykonującym zadania publiczne udostępnia się, na ich wniosek, dane rejestrów publicznych. Wniosek, o który mowa, powinien zawierać dane określone w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27.09.2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym ( Dz. U. Nr 205, poz.1692). Wnioski o udostępnianie danych przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Gminy Suwałki – pok. Nr 7. Dane udostępnia Wójt Gminy Suwałki. Dane udostępnia się na warunkach, w sposób, w zakresie i terminie określonym w przepisach, na podstawie, których prowadzony jest rejestr. W przypadku nieokreślenia terminu, dane udostępnia się w terminie 14 dni od doręczenia wniosku o ich udostępnienie. Dane udostępnia się w formie papierowej lub na nośnikach elektronicznych (dyskietka, CD). Dane w formie elektronicznej udostępniane są w formatach: doc, pdf, txt, rtf i xls. Wnioskodawca musi posiadać zabezpieczenia techniczne i organizacyjne niezbędne do uzyskania dostępu do danych zgromadzonych w rejestrze, chroniące dane przed dostępem innych osób.
Dane uzyskane z rejestrów publicznych mogą być wykorzystane wyłącznie do realizacji zadania publicznego, nie mogą być udostępniane innym osobom. Podmiot, któremu udostępniono dane odpowiada za ich integralność, bezpieczeństwo.
W Urzędzie Gminy Suwałki prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:
- Rejestr umorzeń, odroczeń.
- Rejestr wydanych zaświadczeń o stanie majątkowym.
- Rejestr wydanych zaświadczeń w sprawach podatkowych.
- Rejestr ulg inwestycyjnych.
- Rejestr z tytułu nabycia gruntów.
- Rejestry wymiarowe LZP, podatku rolnego, od nieruchomości, leśnego.
- Wykaz umów najmu lokali uzytkowych i mieszkalnych.
- Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
- Wykaz umów dzierżawy nieruchomości Gminy Suwałki.
- Wykaz numerów porządkowych nieruchomości w Gminie SUWAŁKI
- Ewidencja działalności gospodarczej.
- Ewidencja osób pełniących służbę w formacjach obrony cywilnej.
- Naliczanie opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
- Rejestr przedpoborowych.
- Rejestr uchwał rady gminy.
- Rejestr wniosków i interpelacji rady gminy.
- Rejestr wniosków i opini komisji rady gminy.
- Rejestr wyborców.
- Rejestr zarządzeń Wójta Gminy Suwałki.
- Wykaz osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej.
- Wykaz poborowych.
- Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
- Zbiór danych byłych mieszkańców.
- Zbiór danych osobowych stałych mieszkańców.
- Zbiór danych osób zameldowanych na pobyt czasowy do 3 miesięcy.
- Zbiór danych osobowych zameldowanych na pobyt czasowy ponad 3 miesiące.
- Zbiór PESEL.
- Rejestr wydanych zezwoleń na hodowlę psów ras uznanych za agresywne.
- Ewidencja dzikich wysypisk śmieci.
- Ewidencja innych obiektów świadczących usługi hotelarskie.
- Rejestr odpisów decyzji.
- Ewidencja nabycia towarów i usług VAT.
- Ewidencja sprzedaży VAT.
- Rejestr skarg i wniosków.
- Rejestr wpływów specjalnego rodzaju.
ARCHIWA:
1. Archiwum zakładowe.
Metryka strony